Hlavný odborník vymáhania pohľadávok (Nitra, Bratislava, Banská Bystrica)

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.

Miesto práce
Nitriansky kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacZákladná mzda 1300 EUR brutto. Výsledná úroveň mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Za veľkými vecami sú väčšinou veľkí ľudia. Preto do našich radov neustále hľadáme profesionálov, ktorí majú záujem a drive podieľať sa na transformácii a inováciách, ktoré VšZP prináša svojim klientom.

O Vás – čo Vás čaká / právomoci, zodpovednosti 

  • poskytovanie odborného poradenstva, informácií a služieb klientom poisťovne týkajúcich sa verejného zdravotného poistenia
  • komplexné vykonávanie odborných prác v oblasti prípravy, evidencie a uplatňovania jednotlivých foriem vymáhania pohľadávok na poistnom, najmä v konkurznom, reštrukturalizačnom, likvidačnom konaní, dražieb, znížení základného imania, činností súvisiacich s postupovaním pohľadávok a agendy súvisiacej s rozhodnutiami súdov v trestných veciach neodvedenia dane a poistného (napr. uplatnenie práva na náhradu škody v civilnom konaní, vymáhanie nároku na náhradu škody,  a pod.)
  • komplexné a odborné zabezpečovanie agendy vymáhania pohľadávok na poistnom a sankciách v konkurznom, reštrukturalizačnom, likvidačnom, trestnom konaní, dražieb a znížení základného imania
  • komplexné zabezpečovanie činností v oblasti vymáhania pohľadávok v rámci pôsobnosti organizačného útvaru, vrátane evidencie a sledovania pohľadávok, rozhodovanie o ďalšom spôsobe vymáhania
  • pravidelné sledovanie zdrojov informácií o vyhlásených konaniach v rámci pôsobnosti organizačného útvaru podľa pokynov nadriadeného
  • kontrola saldokonta s cieľom prípravy a realizácie vymáhania
  • sledovanie odvodovej disciplíny, sledovanie a evidencia lehôt na úhradu nedoplatkov (osobné rokovania, výkazy nedoplatkov)
  • poskytovanie súčinnosti externým subjektom v konkurznom, reštrukturalizačnom, likvidačnom, trestnom konaní a dražieb
  • poskytovanie podpory klientskym zamestnancom pri vybavovaní klientov
  • spracovanie požiadaviek klientov doručovaných prostredníctvom call centra


  • miesto výkonu práce je možné z Nitry, Bratislavy alebo Banskej Bystrice


Zamestnanecké výhody, benefity

Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie:

  • Polročný bonus vyplácaný 2x ročne na základe plnenia cieľov
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • Flexibilný pracovný čas
  • 3 sick days za rok
  • Až 140€ za rok na rekreáciu (nad rámec zákona)
  • Stravenky aj za dni dovolenky a vianočné sviatky
  • Karta Multisport s príspevkom od zamestnávateľa
  • Aplikácia UpBalansea s príspevkom od zamestnávateľa
  • Zvýhodnené preplácanie PNky až do výšky 80%
  • Príspevok do III. piliera (doplnkové dôchodkové sporenie) vo výške 5%
  • Príspevky na rôzne životné udalosti (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, sociálna výpomoc)
  • Teambuildingy, účasť na športových dňoch, dňoch zdravia a ešte mnoho iného...

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vášmu životopisu spolu s motivačným listom sa starostlivo povenujeme a zvážime. Dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo a legislatíva

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

správa konkurzných konaní

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

O Vás - aká/aký ste, čím disponujete, čo máte rád/rada

  • Schopnosť pracovať v tíme
  • Zodpovedný prístup k pridelenej práci
  • Flexibilita, dôslednosť, efektivita, asertivita, predvídavosť
  • Schopnosť samostatne vyhodnocovať informácie a navrhovať riešenia
  • Aktívny prístup k riešeniu problémov a schopnosť navrhovať riešenie 
  • Orientácia na dosahovanie cieľov a určovanie nových cieľov
  • Schopnosť komunikovať s klientom formou telefonátu, osobne, emailom, písomne
  • Proklientsky orientované myslenie
  • Dobré komunikačné zručnosti
  • Dôslednosť a precíznosť, schopnosť dodržiavať dohodnuté termíny a doťahovanie úloh do konca
  • Zvládanie stresových situácií
  • Schopnosť oboznamovať sa s legislatívnymi zmenami v oblasti zdravotného poistenia a ich následná implementácia do praxe
  • Uprednostnení budú kandidáti s 2-ročnou praxou v oblasti v oblasti  vymáhania pohľadávok  (najmä konkurzné konania), poisťovníctve, bankovom sektore 
  • Uprednostnení budú kandidáti so znalosťou zákona č. 580/2004 Z. z.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

VšZP je najväčšia a najdlhšie pôsobiaca poisťovňa na Slovensku s takmer 20-ročnou históriou, ktorej dôverujú takmer 3 milióny spokojných poistencov.

Svojim klientom dlhodobo poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia vo svojich viac ako 77 kontaktných miestach na Slovensku a prostredníctvom elektronických služieb–ePobočky a mobilnej aplikácie VšZP.

Naším cieľom je byť modernou spoločnosťou, ktorá bude udávať trendy v oblasti verejného zdravotného poistenia. Chceme byť lídrom s proklientskym servisom a fungovať transparentne v prospech našich poistencov, platiteľov, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a predovšetkým pre našich zamestnancov.

Vďaka prebiehajúcim a pripravovaným aktivitám a zanietenosti celého tímu spoločnosti VšZP rastie vizibilita poisťovne a hrdosť zamestnancov, že sú jej súčasťou. Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marcela Hoťková
E-mail: poslať životopis