Hlavný odborník vymáhania pohľadávok (Nitra, Bratislava, Banská Bystrica)
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.
Miesto práce
Nitriansky kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nitriansky kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacZákladná mzda 1300 EUR brutto. Výsledná úroveň mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie.
1 300 EUR/mesiacZákladná mzda 1300 EUR brutto. Výsledná úroveň mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Za veľkými vecami sú väčšinou veľkí ľudia. Preto do našich radov neustále hľadáme profesionálov, ktorí majú záujem a drive podieľať sa na transformácii a inováciách, ktoré VšZP prináša svojim klientom.
O Vás – čo Vás čaká / právomoci, zodpovednosti
- poskytovanie odborného poradenstva, informácií a služieb klientom poisťovne týkajúcich sa verejného zdravotného poistenia
- komplexné vykonávanie odborných prác v oblasti prípravy, evidencie a uplatňovania jednotlivých foriem vymáhania pohľadávok na poistnom, najmä v konkurznom, reštrukturalizačnom, likvidačnom konaní, dražieb, znížení základného imania, činností súvisiacich s postupovaním pohľadávok a agendy súvisiacej s rozhodnutiami súdov v trestných veciach neodvedenia dane a poistného (napr. uplatnenie práva na náhradu škody v civilnom konaní, vymáhanie nároku na náhradu škody, a pod.)
- komplexné a odborné zabezpečovanie agendy vymáhania pohľadávok na poistnom a sankciách v konkurznom, reštrukturalizačnom, likvidačnom, trestnom konaní, dražieb a znížení základného imania
- komplexné zabezpečovanie činností v oblasti vymáhania pohľadávok v rámci pôsobnosti organizačného útvaru, vrátane evidencie a sledovania pohľadávok, rozhodovanie o ďalšom spôsobe vymáhania
- pravidelné sledovanie zdrojov informácií o vyhlásených konaniach v rámci pôsobnosti organizačného útvaru podľa pokynov nadriadeného
- kontrola saldokonta s cieľom prípravy a realizácie vymáhania
- sledovanie odvodovej disciplíny, sledovanie a evidencia lehôt na úhradu nedoplatkov (osobné rokovania, výkazy nedoplatkov)
- poskytovanie súčinnosti externým subjektom v konkurznom, reštrukturalizačnom, likvidačnom, trestnom konaní a dražieb
- poskytovanie podpory klientskym zamestnancom pri vybavovaní klientov
- spracovanie požiadaviek klientov doručovaných prostredníctvom call centra
- miesto výkonu práce je možné z Nitry, Bratislavy alebo Banskej Bystrice
Zamestnanecké výhody, benefity
Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie:
- Polročný bonus vyplácaný 2x ročne na základe plnenia cieľov
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- Flexibilný pracovný čas
- 3 sick days za rok
- Až 140€ za rok na rekreáciu (nad rámec zákona)
- Stravenky aj za dni dovolenky a vianočné sviatky
- Karta Multisport s príspevkom od zamestnávateľa
- Aplikácia UpBalansea s príspevkom od zamestnávateľa
- Zvýhodnené preplácanie PNky až do výšky 80%
- Príspevok do III. piliera (doplnkové dôchodkové sporenie) vo výške 5%
- Príspevky na rôzne životné udalosti (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, sociálna výpomoc)
- Teambuildingy, účasť na športových dňoch, dňoch zdravia a ešte mnoho iného...
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vášmu životopisu spolu s motivačným listom sa starostlivo povenujeme a zvážime. Dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo a legislatíva
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
správa konkurzných konaní
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
O Vás - aká/aký ste, čím disponujete, čo máte rád/rada
- Schopnosť pracovať v tíme
- Zodpovedný prístup k pridelenej práci
- Flexibilita, dôslednosť, efektivita, asertivita, predvídavosť
- Schopnosť samostatne vyhodnocovať informácie a navrhovať riešenia
- Aktívny prístup k riešeniu problémov a schopnosť navrhovať riešenie
- Orientácia na dosahovanie cieľov a určovanie nových cieľov
- Schopnosť komunikovať s klientom formou telefonátu, osobne, emailom, písomne
- Proklientsky orientované myslenie
- Dobré komunikačné zručnosti
- Dôslednosť a precíznosť, schopnosť dodržiavať dohodnuté termíny a doťahovanie úloh do konca
- Zvládanie stresových situácií
- Schopnosť oboznamovať sa s legislatívnymi zmenami v oblasti zdravotného poistenia a ich následná implementácia do praxe
- Uprednostnení budú kandidáti s 2-ročnou praxou v oblasti v oblasti vymáhania pohľadávok (najmä konkurzné konania), poisťovníctve, bankovom sektore
- Uprednostnení budú kandidáti so znalosťou zákona č. 580/2004 Z. z.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
VšZP je najväčšia a najdlhšie pôsobiaca poisťovňa na Slovensku s takmer 20-ročnou históriou, ktorej dôverujú takmer 3 milióny spokojných poistencov.
Svojim klientom dlhodobo poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia vo svojich viac ako 77 kontaktných miestach na Slovensku a prostredníctvom elektronických služieb–ePobočky a mobilnej aplikácie VšZP.
Naším cieľom je byť modernou spoločnosťou, ktorá bude udávať trendy v oblasti verejného zdravotného poistenia. Chceme byť lídrom s proklientskym servisom a fungovať transparentne v prospech našich poistencov, platiteľov, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a predovšetkým pre našich zamestnancov.
Vďaka prebiehajúcim a pripravovaným aktivitám a zanietenosti celého tímu spoločnosti VšZP rastie vizibilita poisťovne a hrdosť zamestnancov, že sú jej súčasťou. Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie.
Svojim klientom dlhodobo poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia vo svojich viac ako 77 kontaktných miestach na Slovensku a prostredníctvom elektronických služieb–ePobočky a mobilnej aplikácie VšZP.
Naším cieľom je byť modernou spoločnosťou, ktorá bude udávať trendy v oblasti verejného zdravotného poistenia. Chceme byť lídrom s proklientskym servisom a fungovať transparentne v prospech našich poistencov, platiteľov, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a predovšetkým pre našich zamestnancov.
Vďaka prebiehajúcim a pripravovaným aktivitám a zanietenosti celého tímu spoločnosti VšZP rastie vizibilita poisťovne a hrdosť zamestnancov, že sú jej súčasťou. Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov