Hľadáme Supervízora do výroby aj do skladu! Mzda od 1 400€!

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacVýsledná mzda závisí od skúseností a znalostí kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta v Kechneci hľadáme Supervízora do výroby, aj do skladu. Toto by bola Vaša náplň práce:

- Organizovať a kontrolovať produkčný tím a pracovnú zmenu
- Riadiť pracovníkov a identifikovať potreby tréningov, zaistiť zaškolenie pracovných inštrukcií, vrátane inštrukcií bezpečnosti a ochrany životného prostredia súvisiacich s pracovnou pozíciou
- Riadiť, rozvíjať, kontrolovať a poskytovať spätnú väzbu zverenému tímu
- Aktívne sa zapájať do štartovacej fázy procesu pred sériovou výrobou, v spolupráci s procesnými inžiniermi
- Rešpektovať výrobný plán

Pri Supervízorovi v sklade by sa jednalo najmä o tieto kompetencie:
- plánovanie zmien, koordinovanie úloh v rámci skladu
- budovanie tímu
- príprava materiálu zo skladu podľa potreby
- práca v systéme SAP

Zamestnanecké výhody, benefity

• Rôzne firemné akcie
• Cafeteria
• Multisport karta
• Program rozvoja zamestnancov
• Bezplatná kyvadlová doprava na vybraných trasách
• Extra bonus na dochádzanie do práce (vybrané destinácie)
• Trainee program pre študentov
• Referral program

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

13.5.2024 (ostáva ešte 7 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilová výroba

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosť vo výrobe ako Vedúci/Supervízor
- samostatnosť
- vodcovské schopnosti
- organizácia
- pri Supervízorovi v sklade je potrebné mať skúsenosť so SAPom, v logistike, prax v automobilovej spoločnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Denisa Ištok
E-mail: poslať životopis