Odborník/odborníčka na riadenie a rozvoj cestovného ruchu- Predseda Predstavenstva BTB

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 800 EUR/mesiac 2800 EUR/mes. (kombinácia odbornej pozície na magistráte a odmena za pozíciu predsedu predstavenstva BTB)+ možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností + možnosť získania polročných bonusov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné mesto SR Bratislava hľadá skúseného a motivovaného lídra, ktorý sa stane kľúčovou postavou v rozvoji cestovného ruchu v našom meste. Očakávame aktívny prístup pri modernizácii a propagácii Bratislavy ako poprednej turistickej destinácie v regióne. Pozícia je kombinovaná - zabezpečuje nastavovanie smerovania rozvoja cestovného ruchu na mestskej úrovni a reprezentáciu mesta na čele predstavenstva Bratislavskej organizácie cestovného ruchu (ďalej v texte Bratislava Tourist Board, skrátene BTB).  

Ak sa cítite byť tým správnym kandidátom pre túto pozíciu, pošlite nám svoj životopis a motivačný list. Tešíme sa na vaše prihlášky! 

Hlavnou náplňou práce je určovanie a koordinovanie mestských politík v oblasti cestovného ruchu. Odborník zodpovedá za ich nastavenie, implementáciu, monitoring a hodnotenie, ako aj interakciu a spoluprácu s rôznymi aktérmi v oblasti cestovného ruchu, vrátane súkromných spoločností a poskytovateľov služieb. Má na starosti presadzovanie moderného prístupu k téme udržateľného rozvoja cestovného ruchu. Zastupuje hlavné mesto v predstavenstve Bratislava Tourist Board, má interakciu s poslancami a zamestnancami mesta s cieľom rozvoja vyššie uvedených politík. 

  • Vedenie tvorby a implementácie stratégie rozvoja cestovného ruchu v Bratislave s dôrazom na udržateľný rozvoj. 
  • Koordinácia s relevantnými aktérmi a mestskými organizáciami na podporu udržateľného rozvoja cestovného ruchu. 
  • Zastupovanie hlavného mesta v predstavenstve BTB a presadzovanie politiky cestovného ruchu v súlade so stratégiou mesta, ako aj jeho politík. 

 

Rámcová náplň práce: 

  • Príprava a implementácia koncepcie/stratégie cestovného ruchu. 
  • Monitoring a hodnotenie napĺňania stratégie. 
  • Koordinácia činnosti BTB s dôrazom na napĺňanie stratégie. 
  • Analýza procesov a trendov v cestovnom ruchu. 
  • Sprostredkovanie a komunikácia problematiky cestovného ruchu verejnosti v Bratislave s ohľadom na jej obyvateľov. 
  • Koordinácia rozvojových aktivít s ostatnými mestskými organizáciami, firmami a mestskými časťami, ktoré sú pre rozvoj turizmu na území mesta kľúčové.  
  • Spolupráca s aktérmi cestovného ruchu na území Bratislavy a v regióne s cieľom ich zapojenia do implementácie stratégie. 

 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť aktívne prispievať k rozvoju cestovného ruchu v hlavnom meste SR.  
  • Príležitosť pracovať s odborníkmi a odborníčkami z rôznych oblastí. 
  • Konkurenčný plat a možnosť profesionálneho rastu. 
  • Osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu 
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O. Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 v oblasti štátna a verejná správa.


Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • žiadosť o zaradenie do výberového konania,
  • životopis,
  • fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania,
  • údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 

Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi odošlite elektronicky najneskôr do 09.05. 2024. 

Zverejnené dňa 25.04.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

manažment

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa. 
  • Skúsenosť pri tvorbe a implementácii stratégie organizácie alebo spoločnosti 
  • Prax minimálne 5 rokov v riadení tímu. 
  • Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy. 
  • Vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti. 
  • Schopnosť pracovať v tíme a viesť ľudí k spoločnému cieľu. 
  • Znalosť anglického jazyka min.na úrovni C1. 

Pri výbere môžu zohrať úlohu aj nasledujúce skúsenosti a predpoklady (nie sú však nevyhnutné):  

  • Prax v oblasti rozvoja organizácie a riadenie zmeny 
  • Prax v oblasti cestovného ruchu výhodou
  • Transformácia a racionalizácia fungovania organizácie  
  • Nastavovanie cieľov, ich napĺňanie, meranie a vyhodnocovanie 

Vyššie/ nižšie uvedené požiadavky a spôsobilosti predstavujú minimálne požiadavky na ideálneho uchádzača, od ktorých sa výberová komisia môže primerane v odôvodnených prípadoch odchýliť na základe svojho rozhodnutia. 

 

 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Dendis
E-mail: poslať životopis