Špecialista/ka interného help desku s NJ - na skrátený pracovný úväzok 20 hod/týždenne

Obuj sa do toho.
Pridaj sa k nám.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Najväčší predajca obuvi v Európe – spoločnosť Deichmann, hľadá do svojho tímu posilu na oddelenie interného HELP DESKu. Si pozitívny, komunikatívny a rád pomáhaš ľuďom? Možno hľadáme práve teba!

Čo bude tvojou pracovnou náplňou?
  • odborná telefonická a mailová podpora našich CZ/SK a HU predajní
  • organizácia riešení technických problémov (vyhľadávanie problémov, ich zdokumentovanie, koordinácia technických výjazdov, poradenstvo)
  • spolupráca s oddelením HELP DESK v Nemecku a s ostatnými oddeleniami
  • súvisiaca administratíva

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ako si ťa predstavujeme?
  • máš výbornú znalosť českého/slovenského jazyka
  • a ovládaš aj nemecký a maďarský jazyk
  • kancelárska technika ťa neprekvapí a PC je tvoj kamarát
  • si komunikatívny, pozitívny a rád/a pomáhaš ľuďom
  • vieš byť samostatný, ale zvládneš pracovať aj v malom tíme
  • si časovo flexibilný a nevadia ti smeny počas sviatkov či cez víkend

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti radi ponúkneme?
  • nadštandardné platové ohodnotenie 600 EUR mesačne 13x ročne
  • príplatky za prácu vo sviatok a o víkendu
  • 5 týždňov dovolenky
  • 2x ročne pracovnú obuv podľa vlastného výberu zdarma
  • zamestnanecké zľavy a ďalšie benefity
  • vstupné a nadväzné školenia
  • firemné akcie (vianočný večierok, teambuilding a ďalšie)
  • vianočný darček, darčekové poukážky, unišeky
  • príjemné pracovné prostredie s rodinnou atmosférou (napriek tomu so zázemím veľkej a stabilnej spoločnosti)
  • miesto výkonu práce Dunajská Streda

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala, neváhajte a zašlite nám svoj životopis v troch jazykov - slovenskom, maďarskom a německom spolu s sprievodným listom pomocou tlačidla odpovedať .
Najčastejšie kladené otázky.
Odpovedať >>